پویاشو، اولین مرکز تولید کارتون اختصاصی برای کودکان
پویاشو و مدارس

شب یلدا چه هدیه ای به بچه ها بدیم؟

شب یلدا یکی از بهترین فرصت ها برای ابراز عشق و محبت مون نسبت به همدیگه هست، به خصوص نسبت به بچه های نازنین خونوادمون. شک نکنید یک کتاب برای خوندن در شب یلدا می‌تونه یه گیفت یلدایی فوق‌العاده برای بچه‌ها باشه.

هدیه یلدا دانش آموزان
کتاب داستان اختصاصی بهترین هدیه برای شب یلدا بچه ها

حال اگر این کتاب، یک کتاب داستان اختصاصی یلدایی با اسم، عکس و قهرمانی خود کودک باشه، قطعا یه هدیه عالی و یادگاری زیبا برای اون به شمار میره.

پویاشو برای هدیه شب یلدا مخصوص بچه ها، دو کتاب اختصاصی با شخصیت و قهرمانی خودشون تولید کرده. کتاب زیبای آرزوهای یلدایی و کتاب زیبای داستان شب یلدا.

خرید هدیه یلدا کتاب داستان اختصاصی
عکس بچه ها با کتاب آرزوهای یلدایی و کتاب داستان شب یلدا

موضوع و محتوای کتاب اختصاصی آرزوهای یلدایی درباره چیه؟

کتاب اختصاصی آرزوهای یلدایی یه کتاب شیرین با کلی آرزوهای قشنگه که می تونه بهترین هدیه شب یلدا برای کودکتون باشه. 💖 آرزوهای یلدایی برای کودک شما، آغاز سفر آرزوهاست 💖

خرید هدیه شب یلدا بچه ها
کتاب اختصاصی آرزوهای یلدایی بهترین هدیه ویژه شب یلدا برای بچه ها

قصه از این قراره: توی شب یلدا که بلندترین شب ساله، وقتی کودک شما برای خواب به رختخوابش میره. اونجا به مامانش میگه: من خیلی تو دلم آرزو دارم، یعنی میشه آرزوهای منم برآورده بشه؟
مامانش جواب میده: خدای آسمون ها و زمین، بچه ها رو خیلی دوست داره. اون فرشته مهربون رو می فرسته تا هر آرزویی دارن برآورده کنه …

داستان اختصاصی یلدا به اسم کودک
کتاب داستان آرزوهای یلدایی با اسم، عکس و قهرمانی کودک

محتوای کامل این کتاب داستان با تمام صفحات را می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم به عنوان هدیه شب یلدا حتماً این کتاب داستان اختصاصی زیبا رو به نام کودک دلبندتون اینجا رایگان بسازید. براش بخونید و اگه دوست داشتید، نسخه چاپی اون رو از اینجا سفارش بدید.

کتاب داستان اختصاصی آرزوهای یلدایی

کتابی ۲ نفره (ویژه خواهر- برادری)

یکی از ویژگی‌های مهم کتاب داستان آرزوهای یلدایی، ۲ نفره بودن اون هست. یعنی ۲ کارکتر هم میتونه در قصه حضور داشته باشه. حضور دو شخصیت خواهر یا برادر، داستان رو زنده‌تر و جذاب‌تر می‌کنه.

به قدری هر دو کودک درگیر و مشتاق به خوندن قصه میشن که به زیبایی احساس همدردی، حمایت، همبستگی و تعامل بین دو فرزند در خانواده تقویت میشه.

موضوع و محتوای کتاب اختصاصی داستان شب یلدا درباره چیه؟

داستان کودک شما‌ و شب یلدا، روایت داستانی کودکی هست که به زیبایی با فصل پاییز🍁 و بعد فصل زمستان روبرو میشه و در بلندترین شب سال یعنی شب یلدا 🌠 ، بازی و خوشحالی می‌کنه😍

داستان اختصاصی شب یلدا با اسم کودک
کتاب اختصاصی داستان شب یلدا با اسم و عکس کودک

در این کتاب داستان اختصاصی، کودک با پرنده ای روبرو می‌شه که از فصل های سال نگهبانی میکنه، هر فصل، میهمان پرنده میشه و برای مدتی طولانی در یک قفس به خواب میره. زمانی که هر فصل بیدار میشه پرنده رو صدا می زنه تا اون رو از قفس بیرون بیاره و …

کتاب داستان یلدا به اسم کودک
کتاب اختصاصی داستان شب یلدا با اسم، عکس و قهرمانی کودک شما

محتوای کامل این کتاب داستان با تمام صفحات را می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم به عنوان هدیه شب یلدا حتماً این کتاب داستان اختصاصی زیبا رو به نام کودک دلبندتون اینجا رایگان بسازید. براش بخونید و اگه دوست داشتید، نسخه چاپی اون رو از اینجا سفارش بدید.

سفارش این دو هدیه یلدایی، برای تعداد بالا ویژه مدارس چطوریه؟

تیم پویاشو در خدمت شماست تا در فرآیند ثبت سفارش هر کدام از این کتاب‌ها، متناسب با سطح تحصیلی دانش آموزان مدرسه، به شما کمک کنه. معلمان عزیز و مدیران محترم مدارس، لطفا قبل از هر چیز، حتما شرایط و خدمات ما برای سفارشات تعداد بالا را در بخش «پویاشو و مدارس» مطالعه بفرمایید.

خرید هدیه یلدا مدارس
خرید هدیه شب یلدا برای دانش آموزان مدارس

ما منتظریم که برای یلدای امسال با مدرسه شما هم، تجربه‌ای منحصر به فرد از آموزش و سرگرمی را برای دانش آموزان عزیز خلق کنیم.

چطور به پویاشو اعتماد کنیم؟

ما به عنوان تیمی متعهد و کارآزموده، همیشه در تلاش هستیم تا نیازها و انتظارات هر مدرسه را در تامین هدیه دانش آموزان خود برآورده کنیم. تعهد ما به کیفیت و ارائه محتوای عالی و مناسب برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، باعث شده تا نظرات و بازخوردهای مثبتی را از مدارس مختلف دریافت کنیم.

نمونه رضایت مدارس …

نحوه سفارش و خرید هدیه یلدا برای دانش آموزان

برای آغاز همکاری با “پویاشو” و بمنظور خرید هدیه یلدایی دانش آموزان مدرسه خود، لطفاً با ما تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۰۳۱۶۲۵۱۰۴ پیام بدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا